El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'agrupació municipal Som Avi ha llançat la petició a Change.org
Una setmana després de l’accident mortal a la carretera de Palmanyola a s’Esgleieta, el grup municipal Som Avi ha iniciat una recollida de firmes perquè es millorin les condicions de la via. Més de 500 persones ja s’han sumat en aquesta petició. El seu objectiu és entregar-la al Consell de Mallorca i a la Conselleria de Mobilitat perquè posin en marxa un projecte, diuen, promès des de fa anys.
La via suporta diàriament molt de trànsit i, en alguns trams, l’asfalt està en molt mal estat. Els carrils són molt estrets i el voral és inexistent. Fa anys que el grup Som Avi reivindica una carretera segura. Mentre no se’n facin les obres definitives, proposen solucions provisionals, com posar grava als vorals.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals