Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Han reunit 300 firmes contra el Pla General de Felanitx
Ja duen arreplegades 300 firmes contra el Pla General de Felanitx i esperen arribar a les 400. Així com està el redactat, el pla permet una unitat d’actuació aferrada a la part antiga que es concreta en 23 xalets unifamiliars de luxe, segons temen els veïnats.
A més de la gentrificació i l’especulació que, diuen, se’n derivarà, troben que els xalets rompran amb l’urbanisme de Portocolom. Com a alternativa, proposen: “que els terrenys passin a ser rústics, que s’acabin els carrers però sense noves edificacions, o que la zona sigui verda i pública”, diu Neus Segura, portaveu dels veïnats contraris a la Unitat d’Actuació Mossèn Tauler.
L’Ajuntament, per part seva, es mostra obert a modificacions però assevera que hi haurà forçosament qualque tipus de creixement: “podem reduïr-ne el desenvolupament d’acord a la sensibilitat social, però això ho valorarem tècnicament”, explica el batle, Jaume Monserrat.
Terraferida i Salvem Portocolom també s’han adherit a les al·legacions
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida