Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Han reunit 300 firmes contra el Pla General de Felanitx
Ja duen arreplegades 300 firmes contra el Pla General de Felanitx i esperen arribar a les 400. Així com està el redactat, el pla permet una unitat d’actuació aferrada a la part antiga que es concreta en 23 xalets unifamiliars de luxe, segons temen els veïnats.
A més de la gentrificació i l’especulació que, diuen, se’n derivarà, troben que els xalets rompran amb l’urbanisme de Portocolom. Com a alternativa, proposen: “que els terrenys passin a ser rústics, que s’acabin els carrers però sense noves edificacions, o que la zona sigui verda i pública”, diu Neus Segura, portaveu dels veïnats contraris a la Unitat d’Actuació Mossèn Tauler.
L’Ajuntament, per part seva, es mostra obert a modificacions però assevera que hi haurà forçosament qualque tipus de creixement: “podem reduïr-ne el desenvolupament d’acord a la sensibilitat social, però això ho valorarem tècnicament”, explica el batle, Jaume Monserrat.
Terraferida i Salvem Portocolom també s’han adherit a les al·legacions
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat