El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Asseguren que es llancen tot tipus de residus, fins i tot animals vius i morts
Els veïnats de s’Indioteria asseguren que estan desesperats. Denuncien que fa més d’un any que existeix un abocador il·legal a una vorera del camí 140. Aquí es llancen tota classe de residus: trastos, enderrocs i fins i tot animals, vius i morts. Diuen que és un focus de males olors i també de rates. I quan troben alguna persona que hi llança el fems, asseguren que reben amenaces i insults per part dels ciutadans incívics.
Des d’Emaya reconeixen que aquest és un punt d’abocament il·legal de voluminosos. Aquesta vegada, s’han detectat residus d’aires condicionats que pareixen procedir d’una reforma. Si n’identifiquen el culpable, es pot enfrontar a una sanció de fins a 3.000 euros si la infracció és molt greu.
L’empresa municipal hi passa cada setmana per recollir els trastos, però els veïns diuen que hores després torna a estar igual, per això demanen més vigilància. Segons la Conselleria de Medi Ambient, els seus agents hi van periòdicament per mirar de trobar els infractors.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran