Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
De matinada, molta gent s'asseu als nous bancs a menjar i beure
Els nous bancs instal·lats al passeig Marítim de Palma, on diuen que poca gent s’hi asseu de dia per mor de la calor, s’han convertit en el nou maldecap dels veïnats de la zona. Als matins se’ls troben plens de restes de menjar i beure. Un problema que deriva d’una altra situació: afirmen que les botigues que obrin 24 hores no estarien respectant la prohibició de vendre alcohol a partir de les deu.
Ja han denunciat la situació a l’Ajuntament amb proves gràfiques. També diuen que el nou paviment no queda net del tot, a pesar de la presència d’Emaya. D’altra banda, consideren que ha millorat la conscienciació dels locals d’oci nocturn quant a limitar els renous al carrer i celebren que les obres del passeig estiguin ja en la fase final. Demanen, però, que hi hagi més presència policial per dissoldre els grups de gent i sancionar les conductes incíviques.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució