Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els dos sensesostre vivien abans al parc Pocoyó de Palma, desallotjat el passat mes de setembre
Alguns dels indigents que vivien al parc Pocoyó de Palma han okupat una antiga sucursal de Bankia, situada a molt poca distància. Però, els veïnats de la finca no els volen allà.
De fet, avui han intentat tapiar la porta de l’oficina perquè no hi puguin entrar. Una acció que ha paralitzat la policia, ja que, diuen, només per ordre judicial se’ls pots obligar a abandonar aquest espai ja que més de 48 hores que hi són. En concret, ens explica nerviosa, na María Angeles duen aquí 16 dies. Ella ha viscut durant un any i tres mesos al parc Pocoyo de Palma. Un espai que, com altres 40 persones més, va haver d’abandonar a la força a mitjan setembre. L’acompanya n’Antonio. Asseguren que no tenen altre lloc on anar i els preocupa acabar al carrer ara que ve el fred.
La Plataforma d’Afectats per la Hipoteca s’ha personat allà. Segons la seva portaveu, Àngela Pons, s’han posat en contacte amb l’Ajuntament de Palma per oferir-los una alternativa.
El regidor de Benestar Social de Palma, Antoni Noguera, assegura que molts rebutgen anar a un servei d’acollida que tant des del consistori com per part de l’IMAS s’ha posat, diu, al seu abast. Una passa important aquesta, insisteix, “per a una bona integració social i donar-se una nova oportunitat”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui