Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Reivindiquen que la normativa municipal també hauria de tenir en compte el seu descans
Trànsit constant de camions, renou i molta de pols, que no atura ni a l’estiu. La reforma de l’antic hotel Blau Portopetro té indignats els veïns de la zona. L’establiment s’està reconvertint en un complex de luxe de la cadena Ikos, i els veïns diuen que estan farts de les obres.
El cert, però, és que les obres poden continuar, tot i que hagi començat la temporada turística. La raó és que la normativa municipal només obliga a aturar les obres si estan a menys de 250 metres d’un establiment d’allotjament turístic. I en aquest cas, no hi ha cap altre hotel a prop.
Si tot va bé, les molèsties duraran només uns dies més. No obstant això, els veïns reivindiquen que la normativa també hauria de tenir en compte el seu descans.
gràcies per aquest article però és una llàstima que el vostre reporter no hagi caminat una mica més fins al carrer de l’esquerra “sa punta mitjana” que ha estat el lloc on alguns treballadors bruts han optat per defecar a les cases dels veïns, aparcar indistintament i il·legalment. i opten per deixar embolcalls de menjar i llaunes i ampolles fora dels seus cotxes… vergonyós!
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"