Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
El batle recorda que els veïns poden demanar gàbies a l'Ajuntament per instal·lar-les als seus terrats i col·laborar
L’Ajuntament de Sineu ha capturat aquesta tardor més de 200 coloms. La xifra dóna una idea de la dimensió del problema: una plaga que aprofita els edificis tancats del poble per reproduir-se sense cap control. Els veïnats n’estan farts i han començat una recollida de firmes per demanar accions més contundents.
Un dels focus de la qüestió és el palau dels Reis de Mallorca, tancat d’ençà que no hi ha monges, i on els animals crien lliurement. El batle recorda també als veïns que poden demanar gàbies a l’Ajuntament per instal·lar-les als seus terrats i col·laborar, així, en la lluita contra aquesta plaga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106