El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
A més, prohibirà l'ús d'altaveus que puguin causar confusió i molèsties
Imatge d'arxiu.
115Venècia continua posant límit al turisme de masses. Ara, l’Ajuntament ha decidit reduir els grups acompanyats per guies a 25 membres, és a dir, la meitat dels passatgers d’un bus turístic, quan visitin el centre històric i les illes de Murano, Burano i Torcello. A més, prohibirà l’ús d’altaveus que puguin causar confusió i molèsties.
Són mesures pensades, segons els responsables municipals, per millorar la gestió del turisme. Cerca garantir l’equilibri entre les necessitats dels qui viuen a la ciutat, sigui com a residents o com a treballadors, i les dels que la visiten. Una vegada aprovades pel Consistori, entraran en vigor el primer de juny.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle