El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Govern de Maduro diu que és un sabotatge mentre que l'oposició en culpa la mala gestió
Veneçuela ha tornat a quedar sense llum des de dilluns vespre. Segons el Govern de Maduro, per un altre sabotatge, com fa tres setmanes.
El govern ha suspès durant 24 hores les activitats laborals i educatives a tot el país, mentre es restitueix el servei elèctric.
Segons l’oposició, no es tracta de cap sabotatge, sinó que és culpa la mala gestió del recursos del Govern.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits