És una de des seqüencies de ‘Shake it, baby!’ la nova pel·lícula del director català Ventura Pons. Es balla una sardana a l’escenari amb la veu del Mallorca Gay Men’s Chorus. Ventura Pons ha rodat també a Valldemossa i Calvià amb un equip molt internacional on també brillen actrius com Vicky Penya i el tenor mallorquí Toni Vallès.
També hi participa Billy Cullum, Siân Phillips, Gary Wilmot, Mathew White, Minnie Marx, Usha Jadhav, Juha Sorolla o Karme Màlaga. En total en aquesta selecció musical hi trobem 17 cançons de Lluís Llach, dos de Maria del Mar Bonet, tres coples i una sardana.
Pons, amb un llaç groc a la solapa, té clara la seva posició sobre la situació política a Catalunya: “Si en 304 anys no han pogut amb nosaltres, que collons (sic) voldran ara?”, ha afirmat el director.
El film comença a Londres, on una parella gai en crisi decideix viatjar a Mallorca acompanyada de diversos personatges molt diferents entre ells. La pel·lícula s’estrenarà a finals d’enguany.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés