Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El conseller d'Educació destaca que el decret omnibus permetrà retribucions especials als docents de les Pitiüses i Menorca
Primera passa per declarar de molt difícil cobertura algunes places de docents a les Pitiüses i Menorca. Això farà possible que es pugui cobrar un suplement que compensi l’alt cost de la vida allà. La mesura estarà en marxa pel curs que ve.
El Consell de Govern ha fet la primera passa per pal·liar la falta de docents en determinades places sobretot a les Pitiüses, però també a Menorca. La segona serà pactar a la mesa d’insularitat, amb els sindicats, quines seran les places de molt difícil cobertura i el complement que han de rebre. El conseller d’Educació i Universitats, Antoni Vera, diu que la data encara no està tancada “però serà abans d’acabar el curs i a Formentera”.
Educació proposa considerar de molt difícil cobertura les especialitats amb menys de cinc candidats als borsins. El sindicat STEI espera que es reconeguin al voltant d’unes 120 places a les Pitiüses. En canvi, les places de difícil cobertura seran moltes més i es deixa pels cursos vinents pactar com es remuneren. El Govern també reconeix un plus de perillositat per als docents de centres de menors i penitenciaris, per la “situació especial” d’aquests col·lectius.
Igual que es consideraran de difícil cobertura les places a les residències d’Eivissa, un compromís que els treballadors lamenten que arriba més d’un any tard.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703