Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
"Trobar en un lloc tan llunyà un públic que entenia perfectament el català i que estimen la nostra llengua i literatura, va ser molt màgic"
229
El grup mallorquí Vers Endins actuaren ahir divendres a la ciutat polonesa de Poznan, convidats per la Universitat de Poznan, en el marc d’un cicle de conferències sobre literatura catalana i la dictadura franquista organitzat per aquesta universitat i impulsat pel professor català Alfons Gregori.
El duet format per Glòria Julià i Victor Leiva varen oferir en petit format i acústic el seu espectacle ‘Ocellada’, que fa un homenatge a la poesia de Josep Maria Llompart. La música junt amb la lletra del poeta palmesà va entusiasmar el públic polonès, la majoria estudiants universitaris de llengua catalana: “Trobar en un lloc tan llunyà un públic que entenia perfectament el català i que estimen la nostra llengua i la nostra literatura, va ser molt màgic”, explica Glòria Julià, que afegeix que tot i que el públic “sabia poca cosa d’en Llompart, em vaig cuidar d’oferir un concert didàctic per divulgar l’obra i figura del poeta”.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció