Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Un resident patí un atropellament en aquest punt la setmana passada i es troba ingressat a l'UCI de Can Misses
Creuar pel pas de vianants ubicat a la carretera de Sant Antoni de Portmany ubicat a la barriada de Can Tomàs és molt perillós, segons afirmen els residents de la zona. Reclamen solucions urgents per evitar accidents.
Un vesí de la zona va patir un atropellament la setmana passada. Es troba molt greu a l’UCI de l’Hospital Can Misses. El seu fill demana solucions per evitar que torni a passar. Un dels problemes, subratllen els vesins, és que el senyal de cediu el pas tapa el del pas de vianants. També es queixen dels accessos. No hi ha voreres i no estan condicionades per a caminar-hi.
Dimecres es reuneixen amb el Consell d’Eivissa. La institució insular assegura ser conscient del problema, que atribueix a l’excés de velocitat i estudia la possibilitat de desplaçar el pas de vianants.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"