Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Creuen que el servei de taxi a demanda que es posarà en marxa el gener no serà suficient
Sant Lluís incorporarà a partir de gener el servei de taxi a demanda per connectar les urbanitzacions del municipi amb el nucli urbà. L’objectiu és oferir una alternativa als veïns d’aquestes zones que durant l’hivern no tenen transport públic. Alguns veïns de Punta Prima consideren, però, que no serà suficient i han recollit més de 100 firmes per reivindicar un bus regular durant tot l’any.
A partir de gener, les persones residents a les urbanitzacions de Sant Lluís podran fer ús de manera gratuïta del servei de taxi per arribar al nucli urbà del municipi. És l’alternativa que proposen l’Ajuntament i el Consell davant la inexistència d’autobusos que cobreixin les línies de la costa durant l’hivern. L’objectiu de la iniciativa, acordada amb els taxistes, és facilitar els desplaçaments fins als serveis bàsics, especialment, a la gent major. S’establiran entre 3 i 4 freqüències diàries, que s’ajustaran en funció dels autobusos per possibilitar la connexió també amb altres poblacions.
Així i tot, alguns veïns de Punta Prima consideren que el servei serà insuficient per cobrir tota la demanda.Han recollit ja més d’un centenar de firmes per reivindicar un bus regular que enllaci Punta Prima amb Sant Lluís durant tot l’any i tenen previst entregar-les al Consell la setmana que ve.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície