Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'Associació de Vesins de Sant Rafel exposa una cinquantena de fotografies antigues amb gent del poble
Sant Rafel està de festes, i per cinquè any, encara que és el quart que l’organitza l’Associació de Vesins, s’exposen una cinquantena de fotografies antigues de gent del poble. Cada any amb una una temàtica diferent. Per a aquesta edició, festes i celebracions.
En aquesta edició, s’ha recordat la visita del President de la República, Niceto Alcalá Zamora, quan va conèixer el ball pagès a l’any 1932… Segons explica l’associació de vesins de Sant Rafel arriben moltes fotos que cal seleccionar.
Casaments, comunions o equips de llegenda, com el desaparegut Huracà de Sant Rafel. L’exposició ‘Tal com érem Abans …’, inaugurada ahir diumenge es podrà visitar durant totes les festes al centre cultural Can Portmany.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat