Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L'Autoritat Portuària assegura que ha posat una multa de 3.000 euros al creuer AIDAstella després de rebre queixes d'aquest vaixell
Els vesins d’Illa Plana, a Eivissa, es queixen de les molèsties que generen els creuers i els ferris a la zona portuària de Botafoc. Asseguren que a més de la contaminació i les vibracions, els creuers es converteixen en discoteques amb música alta moltes nits a la setmana. L’Autoritat Portuària diu que només va rebre queixes el 29 de maig pel creuer AIDAstella i li van posar una multa de 3.000 euros, una sanció que els vesins consideren “irrisòria”.
Els habitants d’aquest barri d’Eivissa també es queixen del fum que surt per les xemeneies de creuers i ferris. “Per exemple ho notes a les cortines de casa, estan negres”, explica Lourdes, una de les afectades, que explica que la contaminació que causen els creuers és molt superior a la dels vehicles perquè utilitzen un combustible pitjor per al medi ambient. Han presentat queixes a l’Ajuntament d’Eivissa i l’Autoritat Portuària, però per ara asseguren que no han rebut gaire resposta.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia