Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Els empresaris asseguren que alguns clients han deixat l'hotel per la mala olor
Els continus vessaments per avaries de l’emissari d’aigües residuals a la zona de Punta sa Caleta, i la mala olor que desprenen, han fet que els turistes es repensin venir a aquesta part de l’illa. Vesins i empresaris demanen solucions, però l’Ajuntament de Santa Eulària és molt escèptic quant als terminis que dona el Govern per acabar amb el problema de la depuradora a la carretera des Canar.
El consistori explica que sempre han estat ells els qui han rebut les queixes sobre una instal·lació que no és de la seva competència. Assegura, a més, que s’han hagut de fer càrrec de la darrera avaria de la depuradora: un abocament a la zona de Punta sa Caleta a causa del col·lapse de l’emissari.
Les aigües vessades són brutes i han fet sospitar que no compleixen els paràmetres de depuració per arribar a la mar que marca la llei.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases