Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els empresaris asseguren que alguns clients han deixat l'hotel per la mala olor
Els continus vessaments per avaries de l’emissari d’aigües residuals a la zona de Punta sa Caleta, i la mala olor que desprenen, han fet que els turistes es repensin venir a aquesta part de l’illa. Vesins i empresaris demanen solucions, però l’Ajuntament de Santa Eulària és molt escèptic quant als terminis que dona el Govern per acabar amb el problema de la depuradora a la carretera des Canar.
El consistori explica que sempre han estat ells els qui han rebut les queixes sobre una instal·lació que no és de la seva competència. Assegura, a més, que s’han hagut de fer càrrec de la darrera avaria de la depuradora: un abocament a la zona de Punta sa Caleta a causa del col·lapse de l’emissari.
Les aigües vessades són brutes i han fet sospitar que no compleixen els paràmetres de depuració per arribar a la mar que marca la llei.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor