Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El dia amb més trànsit serà dissabte, amb quasi 270.000 passatgers
Imatge d'arxiu de l'aeroport de Palma. /EFE
94Des d’aquest dimecres i fins diumenge, més d’un milió 100.000 persones passaran pels aeroports de les Illes. El dia amb més trànsit de passatgers serà dissabte, amb quasi 270.000 viatgers.
Tot i això, dijous dematí, a l’aeroport de Son Sant Joan, a Palma, no hi ha hagut grans aglomeracions. A la zona de sortides, els residents que partien de viatge eren minoria. Quasi tots eren turistes que tornaven després d’unes vacances a Mallorca.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres