L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
El Partit Socialista és l'únic que té la intenció de presentar una candidatura, la de Francina Armengol
Més per Mallorca donarà sí o sí el seu suport a la candidatura de Francina Armengol. Així ho ha comunicat Miquel Ensenyat al nou president del Parlament.
L’altre possible soci, Unides Podem, no tenia clar a l’hora de la reunió com estava el pacte.
Per la seva banda, el Partit Popular ja ha assumit la tasca d’oposició.
També Ciutadans s’ha situat a l’oposició i ha confirmat que no presentarà candidat a la investidura.
El PI, per la seva banda, ha assegurat que no té clar si votarà a favor de la investidura d’Armengol.
El candidat de VOX, en canvi, té clar que hi votarà en contra, davant un pacte d’esquerres.
Els socialistes han estat els darrers a reunir-se amb el president de la cambra i no hi ha hagut sorpreses.
En acabar la ronda, Thomàs ha comunicat que, amb només una candidata a la investidura, el ple d’investidura se celebrarà la setmana que ve.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve