Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La formació ecosobiranista assegura que tot i el REB, l'estat continua discriminant les illes
154
El senador de designació autonòmica, Vicenç Vidal, ha registrat 61 esmenes als Pressuposts Generals de l’Estat per valor de 1.000 milions d’euros. Segons el coordinador general de MÉS per Mallorca, Lluís Apesteguia, les inversions previstes per l’estat per al 2022, no satisfan les necessitats de les Balears.
Vidal defensarà aquesta setmana al Senat les propostes de modificació del projecte de llei de pressupostos, dividides en cinc blocs. Destaquen les esmenes en relació amb el Règim Especial de Balears, per valor de 700 milions d’euros. La formació ecosobiranista assegura que tot i el REB, l’estat continua discriminant les illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància