Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Marí ha assenyalat com a prioritats per a la nova legislatura fer front a la situació sanitària i a la manca d'habitatge
Vicent Marí ha estat investit aquest divendres president del Consell d’Eivissa. El popular repeteix després d’aconseguir la majoria absoluta a les eleccions, però aquesta vegada sense socis de govern. S’ha avançat la data del ple per tal d’agilitzar l’aprovació del Pla General d’Ordenació Urbana de Vila.
Al seu discurs, Marí ha assenyalat com a prioritats per a la nova legislatura fer front a la situació sanitària i a la manca d’habitatge. En referència a aquesta darrera qüestió, ha parlat de reforçar les inspeccions dels lloguers turístics, de continuar cercant fórmules per garantir la construcció d’habitatges de protecció oficial i d’obrir la porta a la iniciativa privada per ampliar l’oferta d’habitatges a preu taxat.
Marí també ha dit que no renuncia a rebre les competències per gestionar tant les residències com el cicle de l’aigua. Ha parlat, finalment, d’obres de millora a l’Hospital Residència de Cas Serres, d’un nou servei d’atenció a menors que han patit abusos, de la importància de licitar per fi la nova contractació de transport públic i d’impulsar l’ús d’energies renovables en aquesta legislatura.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució