Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Es converteix així en el cinquè bisbe que és natural de les Pitiüses
Vicent Ribas Prats és el nou bisbe d’Eivissa. Es converteix així en el cinquè bisbe que és natural de les Pitiüses, el darrer va ser Antonio Cardona Riera, que va estar al capdavant de la diòcesi del 1935 fins al 1960. La seu d’Eivissa estava vacant després del trasllat de Vicente Juan Segura, el bisbe anterior, a València fa ara més d’un any i mig. Durant aquest temps, Vicent Ribas Prats ha estat al davant de la diòcesi com a administrador.
El nou bisbe ha parlat també dels presumptes abusos sexuals a menors denunciats a Eivissa. Ha assegurat que el sacerdot denunciat per tres persones ja no és a la diòcesi i no exercirà més. Ha afegit també que no volen interferir en el procés judicial obert i ha destacat que va ser l’Església qui va iniciar el procés arran dels comentaris sorgits a les xarxes socials.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal