Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Aquest divendres parteix cap a València, on s'incorporarà com a bisbe auxiliar del cardenal arquebisbe Antonio Cañizares
Després de 15 anys, Vicente Juan Segura deixa de ser el cap del Bisbat d’Eivissa i Formentera. Aquest divendres parteix cap a València, on s’incorporarà com a bisbe auxiliar del cardenal arquebisbe Antonio Cañizares, per decisió del papa Francesc.
Fins que no es nomeni el seu successor, un capellà de l’illa regirà la Diòcesi pitiüsa. Juan Segura destaca que l’església ha anat sumant adeptes durant els anys que ha estat a Eivissa, que no ha hagut de vendre cap de les propietats del Bisbat i que també han construït noves parròquies a barris que han anat creixent.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades
Palma és el municipi que més en registra amb prop de 200. A Formentera, no figura cap casa desocupada que sigui propietat d'un gran tenidor