Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'entrenador prepara canvis a l'equip per enfrontar-se aquest dimarts a l'Oviedo a Son Moix
El Mallorca afronta aquest dimarts (18:45, Son Moix) el primer partit a la Copa del Rei. Serà contra l’Oviedo en l’enfrontament corresponent a la segona eliminatòria del torneig. L’entrenador de l’equip vermell, Vicente Moreno, confirma que farà canvis a l’equip i donarà minuts als futbolistes menys habituals a la lliga.
És baixa segura Joan Sastre i el dubte per jugar contra l’Oviedo són els dos jugadors internacionals, Martin Valjent i Merveil Ndockyt, que han de tornar a l’illa aquest dilluns després d’estar aquest cap de setmana concentrat amb les seves seleccions. Si no hi ha contratemps, la intenció del tècnic és incloure aquests dos futbolistes a la llista de convocats per a la Copa.
Moreno assegura que la Copa és una competició que interessa a l’equip i al club. Especialment a l’equip perquè ofereix la possibilitat de jugar més partits oficial si aconsegueixen anar passant eliminatòries.
Aquesta competició és un al·licient més per a un equip que ha començat bé la lliga, amb tres victòries en quatre partits. “No sé si es sorprenent o no, nosaltres estam contents però haguéssim volgut guanyar els quatre partits, per tant, sempre hi ha marge de millora”, explica l’entrenador que també assegura estar “satisfet” amb el rendiment de l’equip.
Moreno no es refia de l’Oviedo. Espera que arribi a Son Mox “ferit” per la derrota per 0-4 contra el Saragossa a la darrera jornada de lliga.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors