Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
El presumpte corruptor de la trama ha declarat a l’Audiència Nacional que no mantenia relació amb l'expresidenta balear i actual presidenta del Congrés i que els contactes amb el Govern de les Illes els gestionava Koldo García
Víctor de Aldama ha assegurat aquest dijous a l’Audiència Nacional que no té constància que les Balears pagassin comissions pels contractes de mascaretes adjudicats durant la pandèmia de la COVID-19. El presumpte corruptor de la trama ha declarat com a imputat després de l’informe de la UCO sobre les adjudicacions de material sanitari a les Balears i les Canàries.
En canvi, De Aldama sí que ha afirmat que a les Canàries se li haurien exigit pagaments a canvi d’atorgar aquests contractes. Segons ha declarat, l’expresident canari Ángel Víctor Torres li hauria reclamat 50.000 euros relacionats amb aquestes adquisicions.
A més, ha explicat que els 10.000 euros mensuals que abonava a Koldo García, exassessor de l’exministre José Luis Ábalos, no eren per facilitar les gestions de compra de mascaretes als dos arxipèlags, sinó “en general”, sense donar més detalls.
De Aldama també ha assegurat que no tenia relació directa amb Francina Armengol, aleshores presidenta del Govern, i que era Koldo García qui s’encarregava dels contactes amb les Balears des del Ministeri.
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Un delegació d'Andbank acaba d'obrir una oficina a Palma, en recerca de clients que hi obrin comptes a partir del mig milió d'euros