També s'ha projectat un documental que narra la seva vida musical
Víctor Uris ha oferit un concert acústic avui horabaixa a l’Espai Xocolat de Palma. El músic mallorquí ha repassat la seva trajectòria discogràfica acompanyat dels músics Pedro Riestra i Hugo Sócrate. El blues és la música que l’enamorà de jove i, des que el descobrí, començà a tocar l’harmònica. Els assistents també han pogut gaudir del documental sobre Uris, “Els camins del Blues”, que narra la història de la seva vida musical des de la seva perspectiva i també des de la d’altres músics i periodistes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa