Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La UD Eivissa supera el Melilla (0-3) i manté la segona posició
L’equip de Guillermo Fernández Romo ha solucionat la visita a Mellilla amb un exercici d’efectivitat (0-3). El partit no ha estat vistós, la gespa no ho permetia. L’Eivissa, que ha estrenat la tercera equipació groga, s’ha avançat amb un gol de Pepe Sánchez, després d’un servei de cantonada.
En el primer acte, el Melilla gairebé no ha inquietat el francès Reynet, ahir titular per la marxa de Sequeira amb la seva selecció.
A l’inici de la segona meitat, Moi Rodríguez, defensa del Melilla remata al travesser de cap, després d’una falta. Poc després, Javi Jiménez, que recupera la pilota amb possible falta, assisteix Fausto Tienza, que maniobra amb classe dins l’àrea i defineix: 0-2.
L’Eivissa ha rebut ocasions, però la capacitat de definició està del seu costat. El davanter Cedric s’estrena aquesta temporada amb contundència, amb un tir alt i potent dins l’àrea. Era el minut 88 i no ha celebrat. L’Eivissa es troba a quatre punts del Castelló, primer classificat, i en treu cinc al Màlaga, el tercer.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"