CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Al darrer segon de partit, Fran Núñez ha fet el gol del triomf pels eivissencs
El derbi ha començat amb ocasions i amb polèmica. Al minut 7, jugada per la banda dreta del Formentera i gol en pròpia porteria de Pau Pomar, que anul·la l’àrbitre per fora de joc. I al minut 14, gol invalidat a la Penya Esportiva pel mateix motiu. Borja Navarro marca de cap en posició antirreglamentària. Els eivissencs ho han continuat intentant, però les ocasions més clares les ha tengut el Formentera. Crespo, arribat en aquest mercat d’hivern, ha combinat bé per ficar-se dins l’àrea, però se li ha avançat Imanol Elías. El porter navarrès debutava avui amb la Penya. L’equip de Dani Mori ha cercat el gol i ha reclamat mans dins l’àrea, però s’ha arribat al descans amb empat a 0.
El Formentera ha sortit dels vestidors per totes i ha fet lluir-se Imanol. Manuel Salinas, que iniciava avui la seva segona etapa a la Penya, també ha tengut protagonisme amb aquesta rematada que ha aturat Marcos Contreras. La segona part ha tengut poques ocasions, però ha deixat una anècdota. Un refús de Javi Rosa ha fet volar un tassó de cervesa i ha fet riure la graderia. Però, a l’afició del Formentera li esperava un poal d’aigua freda passat el minut 93. Darrera ocasió del partit. Pepe Bernal serveix de córner i Fran Núñez enganxa la pilota per donar la victòria a la Penya Esportiva. Els eivissens rompen així una ratxa de 10 partits sense guanyar.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició