Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els eivissencs cauen a la cinquena plaça de la superlliga
L’Urbia Palma torna a la victòria després de la derrota a Terol, que va costar-li el lideratge de la Superlliga. Els de Marcos Dreyer varen imposar-se amb comoditat al Tarragona per 3 sets a 0. 25-14, 25-17 i 25-20.
Renzo Cairus va ser el màxim anotador, amb 13 punts, i Nico Ronchi, amb 9 punts, va demostrar que ja ha deixat enrere la seva lesió.
Només resten dues jornades de la lliga regular, que pareix sentenciada pel Terol. L’objectiu del Palma és recuperar jugadors i sensacions per al playoff pel títol.
Els que no varen respondre tan bé varen ser els jugadors de l’Ushuaïa Eivissa. Els pitiüsos varen perdre a la pista del Melilla per 3 sets a 2. Després de perdre els dos primers sets acoseguiren empatar el partit, però no pogueren culminar la remuntada perquè el cinquè set va ser pel Melilla. Amb aquesta derrota l’Ushuaia cau a la cinquena plaça.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella