Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Mariona Caldentey ha jugat mitja hora i Cata Coll ha vist el partit des de la banqueta
147
Estrena plàcida d’Espanya al Mundial contra Costa Rica. La selecció de Jorge Vilda ha solventat l’enfrontament en 7 minuts. El primer gol ha arribat al 21 amb una diana en pròpia porteria de Valeria del Campo després d’un xut de Jenni Hermoso. I a la jugada següent Aitana Bonmatí ha doblat l’avantatge en el marcador després de culminar una gran acció individual dins l’àrea. Al 27, Espanya ha ampliat la distància amb el 3 a 0. Jenni Hermoso ha rematat al travesser i Esther González ha marcat el terer. Al 33, l’àrbitre xiula penal favorable al combinat nacional. Hermoso ha agafat la responsabilitat i Daniela Solera ha aturat el llançament.
I precisament a la segona meitat la portera de Costa Rica ha evitat que Espanya augmenti encara més l’electrònic amb grans aturades. La felanitxera Mariona Caldentey ha jugat mitja hora, però la marratxinera Cata Coll ha vist el triomf de les seves companyes des de la banqueta.
Aquest triomf per 3 a 0 és la major victòria de la selecció espanyola a un Mundial, i ha estat la primera amb porteria a zero. A més, Espanya continua sense perdre en una estrena internacional.
El proper partit de la selecció espanyola serà dimecres que ve contra Zàmbia, un duel que s’espera que sigui molt més igualat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma