Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Aquest partit va néixer com a braç polític del grup terrorista IRA i han assolit 21 dels 90 escons de l'Assemblea
El partit republicà Sinn Féin ha guanyat de manera oficial les eleccions parlamentàries a Irlanda del Nord. Uns resultats històrics ja que, recordem-ho, aquest partit va néixer com a braç polític del grup terrorista IRA.
Avui ja són la força guanyadora, amb 21 dels 90 escons de l’Assemblea. Michelle O’Neill és la candidata a primera ministra. És el primer pic que un partit prounificació irlandesa guanya les eleccions. Però no podrà governar a curt termini, perquè pels Acords de Pau de 1998 que varen posar fi a la violència, el guanyador ha de compartir Govern amb la segona força. En aquest cas, es tracta del Partit Unionista britànic, amb 19 escons. Els protestants es neguen a fer-ho fins que es modifiqui el protocol del Brexit, amb el qual no hi estan d’acord.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida