Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Palop ha debutat amb triomf per 1-0 a la banqueta eivissenca i l'equip de Manix s'ha imposat 2-1 al Conquense
A la segona divisió B, l’Eivissa ha notat l’efecte Palop. El tècnic valencià ha vist com el seu equip es retrobava amb la victòria el dia del seu debut a la banqueta. Javi Serra al minut 73 ha estat l’autor de l’únic gol del partit. Feia 502 minuts que l’Eivissa no veia porta. No ha estat un triomf fàcil. L’àrbitre ha anul·lat un gol al Recreativo abans que Serra donàs els tres punts a l’equip. El debutant Palop dona tot el mèrit als jugadors.
Victòria també per a l’Atlètic Balears, la segona de la temporada. 2 a 1 s’han imposat els palmesans. Samuel Shashoua s’ha estrenat amb la camiseta blanc-i-blava al minut 15 de partit, a passada de Nuha… L’àrbitre ha anul·lat, ja al segon temps, el 2 a 0 de Nuha.. Però ha comparegut De la Espada, al minut 70, per marcar un autèntic golàs.. Jugada a tres tocs. Treu Carl de porteria, Nuha baixa la pilota de cap i el mallorquí es cuina tot solet aquesta vaselina.. Jairo, al 78, ha escurçat distàncies per al Conquense.. Malgrat el 2 a 1 de Jairo per al Conquense, al minut 78, els 3 punts queden a Son Malferit.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció