Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Quart triomf dels pitiüsos que derroten el líder a Sa Pedrera
En una gran funció, amb Àlex Llorca com a actor principal i una defensa de titani, el Class Bàsquet Sant Antoni ha escenificat davant el líder la seva millor obra. Malgrat els pobres percentatges en el triple, l’equip de David Barrio ha facturat un espectacular segon quart que li ha permès superar el Cartagena. Un parcial de 27 a 12, amb un Fede Uclés molt productiu, que ha acabat amb 16 punts i 5 rebots, ha estat determinant. El Sant Antoni torna a la planta noble amb un balanç de 4 a 1.
El Fibwi Palma aconseguí la primera victòria enfora de Son Moix. Els mallorquins s’imposaren a la pista del Santfeliuenc per 67 a 76. Els 30 punts de David Font i els 11 rebots i 11 assistències de Jorge Lafuente varen guiar els de Pau Tomàs a retrobar-se amb el triomf.
Pitjor li ha anat al Palmer Basket, que en el seu exili d’Inca i amb un Palau amb un ambient extraordinari, ha perdut contra un Mataró que no havia guanyat encara cap partit. La baixa de Bobby Harris i un final taquicàrdic han condemnat el conjunt d’Óscar Olivenza. El triple final de Biel Serra no ha entrat i el Palma, invicte fins diumenge passat, ha perdut dos partits consecutius, tots dos a Mallorca.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades