Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'empresari va fer servir una barca pública de vigilància pilotada per un treballador de l'Ibanat
El conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, en una imatge d'arxiu.
64El conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, ha anunciat que s’obrirà un expedient sancionador a un treballador de l’Ibanat per portar l’empresari Joan Pocoví amb una barca pública de vigilància de l’illa de Cabrera.
Arran una publicació del periodista Matías Vallés al Diario de Mallorca, en què mostrava una fotografia on es veu l’empresari fent servir la barca, Vidal s’ha mostrat indignat a través del seu Twitter i ho ha qualificat d'”inadmissible”. “Cap privilegi a Cabrera per ningú”, ha escrit el conseller al seu compte i ha anunciat que es prendran mesures: “Prenem mesures contundents: iniciam sancionador a treballador que embruta bona feina Ibanat”.
A més de l’expedient sancionador, Vidal també ha escrit que agents de Medi Ambient iniciaran una investigació.
Inadmissible. Cap privilegi a Cabrera per ningú. Prenem mesures contundents: iniciam sancionador a treballador que embruta bona feina Ibanat pic.twitter.com/a1SJOct2NZ
— Vicenç Vidal Matas (@vidalmatas14) July 30, 2017
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç