Un vídeo d’un Citroën C3 circulant per l’autopista d’Inca (MA-13), a l’altura d’Alcampo, sense la roda dreta de davant i fregant la llanta directament sobre l’asfalt s’ha fet viral en qüestió d’hores. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, les imatges foren enregistrades la primera setmana d’agost.
Arran de fer-se viral, la Guàrdia Civil ha obert una investigació i ja han localitzat el conductor. L’infractor s’enfronta ara a un delicte per conducció temerària i un altre per negligent. Temerària per causar risc i perill tant per ell mateix com a la resta d’usuaris de la via, i negligent perquè comporta l’omissió o falta de prudència o cura i atenció necessàries per a evitar danys propis o aliens.
Si el conductor és denunciat per la via penal, la Llei d’Enjudiciament Criminal preveu penes de presó per constituir “un risc i un perill greu, real, específic i efectiu per a la vida o la integritat de terceres persones”.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins