Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Arran de fer-se viral, la Guàrdia Civil ha obert una investigació i ja han localitzat el conductor
Un vídeo d’un Citroën C3 circulant per l’autopista d’Inca (MA-13), a l’altura d’Alcampo, sense la roda dreta de davant i fregant la llanta directament sobre l’asfalt s’ha fet viral en qüestió d’hores. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, les imatges foren enregistrades la primera setmana d’agost.
Arran de fer-se viral, la Guàrdia Civil ha obert una investigació i ja han localitzat el conductor. L’infractor s’enfronta ara a un delicte per conducció temerària i un altre per negligent. Temerària per causar risc i perill tant per ell mateix com a la resta d’usuaris de la via, i negligent perquè comporta l’omissió o falta de prudència o cura i atenció necessàries per a evitar danys propis o aliens.
Si el conductor és denunciat per la via penal, la Llei d’Enjudiciament Criminal preveu penes de presó per constituir “un risc i un perill greu, real, específic i efectiu per a la vida o la integritat de terceres persones”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui