Es tracta del primer single del nou àlbum que la banda musical publicarà al 2022
El grup mallorquí Antònia Font acaba de llançar aquest divendres un nou videoclip anomenat ‘Un Minut Estroboscòpica’. Es tracta del primer single del nou àlbum que la banda musical publicarà al 2022.
Els Antònia, a més, actuaran a Mallorca el pròxim 18 de juny del 2022. Serà a Inca, al poliesportiu Mateu Canyellas. També faran un altre concert a Barcelona, el dia 15 d’octubre de l’any que ve al Palau Sant Jordi, i que se suma al que ja estava programat per dia 11 de juny en el Primavera Sound.
La banda torna després de 8 anys de silenci.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura