L'objectiu és evitar aglomeracions els vespres i els caps de setmana a punts estratègics de la Ciutat
Delegació de Govern ha autoritzat l’Ajuntament d’Inca per poder contractar temporalment serveis de vigilància privada per tal de fer complir les mesures sanitàries. Quatre vigilants de seguretat es coordinaran amb la policia local i vigilaran parcs i zones apartades com l’Ermita, el Puig de Santa Magdalena i la zona del polígon, sobretot durant la nit. L’objectiu és evitar reunions de més de 10 persones a espais públics i fer complir els protocols de seguretat. En el cas de detectar una situació conflictiva o sospitosa, avisaran automàticament als cossos de seguretat de la ciutat.
Concretament, el personal de seguretat vigilarà la zona del Polígon Industrial de Can Matzarí i la urbanització de S’Ermita de 21.00 a 7.00 hores. De forma paral·lela, es realitzarà també un servei especial de vigilància i control al Parc del Serral de Ses Monges, la plaça Pobladors, el parc de les Illes Balears, la plaça Ciutat de Lompoc i el Puig de Santa Magdalena. A més a més, els vigilants de seguretat realitzaran també una verificació periòdica dels edificis municipals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda