El treballador de seguretat de l'Estació Intermodal, agredit durant la nit de Sant Joan, denuncia que falten més vigilants perquè, segons afirma, aquell vespre era ell tot sol
El vigilant de seguretat agredit dimarts a l’Estació Intermodal de Palma afirma que se senten desprotegits durant les seves hores de feina. “Fins que no ens matin, no invertiran en seguretat”, així de contundent afirma a IB3 Notícies Simeon Dimitrov, el qual ha hagut de rebre sis punts de sutura a l’orella i compta amb lesions per tot el cos després de ser agredit i amenaçat per un home, que el va llançar per les escales mecàniques.
“No inverteixen en nosaltres”, lamenta. Assegura que el moment en què va passar l’agressió hauria d’haver tengut una altra persona de reforç, però que estava ell tot sol. També conta que ara es troba intranquil perquè l’agressor, després de ser detingut i passar a disposició judicial, ha quedat lliure. La víctima reclama unes millors condicions laborals pels vigilants que són a l’Estació Intermodal.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13