Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El resultat li dona via lliure per reformar la Constitució i reforçar el seu poder
94
L’antieuropeista Viktor Orban ha guanyat, per tercera vegada consecutiva, les eleccions a Hongria. Tot i que la campanya ha estat marcada per les acusacions de corrupció, Orban ha aconseguit la majoria absoluta al Parlament amb un discurs molt radical contra la immigració.
El resultat li dona via lliure per reformar la Constitució i reforçar el seu poder. Amb una participació més alta de la prevista, la ultradreta xenòfoba també ha millorat resultats i es consolida com a segona força del país, amb el 20% dels vots.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703