Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Estaran ubicats a la Platja d'en Bossa i sa Bodega i s'oferiran en règim de lloguer
L’Ajuntament d’Eivissa cedirà imminentment dos terrenys al Govern per a la construcció de 300 habitatges de protecció oficial de lloguer a la ciutat. L’alcalde ha subratllat en el debat sobre l’estat del municipi que s’ha interposat la primera sanció urbanística pel lloguer turístic d’un pis, que ascendirà a 850.000 euros.
Els solars que cedirà el consistori són per construir 300 habitatges públics a través del programa ‘Built to rent’, a Platja d’en Bossa i sa Bodega. La manca d’habitatge i els problemes que genera són una de les seves prioritats. En aquest sentit, ha assegurat que no permetrà que els assentaments de xaboles i caravanes s’estableixin a la ciutat i que serà tan contundent com permeti la llei per evitar-ho.
Hi ha hagut crítiques a la gestió de Govern per part de l’oposició d’Unides Podem, que l’ha acusat per la lentitud de les seves polítiques, i per part del PSOE, que els acusa de mentir i d’abusar dels contractes a dit.
D’altra banda, l’alcalde ha anunciat un increment del 39 % pel que fa al pressupost municipal destinat a la neteja. Arribarà als 7,8 milions d’euros anuals.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat