Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
L'Ajuntament fa una crida d'ajuda a la població perquè no tirin tovalloletes ni olis o greixos a la xarxa de clavegueram
El servei de neteja d’Eivissa intensifica el manteniment del clavegueram del municipi davant l’arribada de la borrasca Regina. Han fet feina per desembossar la part de les canonades d’aigües fluvials i residuals. Una neteja preventiva que entra dins del planejament anual i que s’intensifica davant l’arribada de pluges.
L’Ajuntament ha fet una crida d’ajuda a la població perquè no tirin tovalloletes ni olis o greixos que se solidifiquen formant pedres dins les canonades.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes