Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Els vesins es mostren preocupats per la desaparició de zones verdes i altres molèsties
L’Ajuntament d’Eivissa ha obert un procés de revisió del projecte del nou aparcament privat de sa Real, que tendrà un cost de 26 milions d’euros i més de 700 places d’estacionament. Els vesins i comerciants de la zona van reunir-se ahir vespre amb el batle, i van expressar la seva oposició i dubtes.
Dubtes com les molèsties que provocarien quatre anys d’obres, l’eliminació d’arbrat i d’un parc infantil proper. Els vesins ho han explicat en la reunió informativa amb l’alcalde de Vila, Rafael Triguero.
L’aparcament es vol construir entre el boulevard Abel Matutes i la ronda E-10. Preveu la construcció de quatre plantes elevades i una més gran de subterrània, amb un total de 749 places. Costaria als usuaris 3 euros i mig l’hora, amb possibles descomptes per a residents de sa Real. La concessió estava prevista en 40 anys. Vista l’oposició inicial dels vesins, el Consistori ha decidit reunir-se de nou amb els tècnics redactors del projecte i presentar propostes alternatives a l’actual disseny.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros