Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
No complir l'ordenança implicarà sancions que aniran dels 700 als 3.000 euros
L’Ajuntament d’Eivissa ha aprovat una ordenança que prohibeix la venda d’alcohol entre les 10:00 del vespre i les 8:00 del dematí. Aquesta mesura afectarà establiments comercials com tendes de licors, benzineres, petits supermercats i cellers.
No complir l’ordenança implicarà sancions que aniran dels 700 als 3.000 euros, segons la gravetat de la infracció. Els propietaris dels negocis afectats es queixen que aquesta norma els impedeix vendre alcohol a una franja horària en què la demanda és alta als mesos de temporada turística.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció