L'Ajuntament calcula que es podran estaviar uns 60.000 metres cúbics d'aigua dessalada a l'any
Avui han començat les obres per instal·lar les bombes que traslladaran l’aigua a un dipòsit i d’allà a un punt de càrrega per als camions que rentaran els carrers amb aigua. Concretament, es reaprofitarà l’aigua freàtica entre els carrers d’Extremadura i de Vicent Serra i Orvay, que durant dècades es bombejava al clavegueram. El consistori calcula que les obres estaran finalitzades a l’estiu i que es podran estalviar uns 60.000 metres cúbics d’aigua dessalada a l’any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda