L’Ajuntament d’Eivissa ha sancionat amb una multa de 2.000 euros tres empreses dedicades al sector dels vaixells discoteca per dipositar residus fora d’horari i fins i tot fora dels contenidors habilitats.
Les tres companyies, que operen als molls de ses Figueretes i es Viver, havien estat advertides setmanes abans per aquesta mateixa pràctica. Aquest cap de setmana, veient que mantenien la mateixa actitud, el consistori ha obert tres expedients per embrutar la via pública i infringir l’ordenança municipal de residus, ja que no havien segellat correctament les bosses de fems i havien embrutat la platja i el passeig marítim.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"