Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Per dipositar fems fora dels contenidors i fora de l'horari permès i per embrutar la via pública
L’Ajuntament d’Eivissa ha sancionat amb una multa de 2.000 euros tres empreses dedicades al sector dels vaixells discoteca per dipositar residus fora d’horari i fins i tot fora dels contenidors habilitats.
Les tres companyies, que operen als molls de ses Figueretes i es Viver, havien estat advertides setmanes abans per aquesta mateixa pràctica. Aquest cap de setmana, veient que mantenien la mateixa actitud, el consistori ha obert tres expedients per embrutar la via pública i infringir l’ordenança municipal de residus, ja que no havien segellat correctament les bosses de fems i havien embrutat la platja i el passeig marítim.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles