Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La ciutat vol donar espai als artistes d'arreu del món que resideixen a l'illa i que l'han emprat com a font d'inspiració
Vila celebra la primera edició del Fantasia Eivissa Festival, que engloba 3 jornades d’espectacles d’art al carrer. Aquest dissabte horabaixa, al Parc Reina Sofia de Vila hi ha hagut una exhibició de disseny de grafits i el concert de Muriel Grossmann i la Soul Jazz Explosion.
Així, la ciutat d’Eivissa vol obrir les portes a la creativitat, i donar espai als artistes d’arreu del món que resideixen a l’illa, i que l’han emprat com a font d’inspiració.
Demà horabaixa les propostes continuen amb diverses conferències a l’espai Ebusus, més música al baluard de Sant Pere i al mateix parc Reina Sofia, així com a la plaça del Parc, on a les 7 i mitja hi ha previst una flashmob.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals