Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

A banda del context de sequera, s'ha detectat un consum abusiu en els punts de subministrament del municipi
L’Ajuntament d’Eivissa ha tallat temporalment l’aigua de les fonts públiques del municipi per fomentar l’estalvi i evitar el malbaratament.
L’any passat ja es van aplicar restriccions a les dutxes de les platges. Enguany, però, s’ha detectat un increment significatiu del consum en espais públics que, segons el consistori, no respon a les necessitats reals de la ciutadania i que denoten un ús abusiu. L’Ajuntament de Vila revisarà periòdicament la situació per valorar la possible reobertura de les fonts quan les condicions meteorològiques i el nivell dels aqüífers ho permetin.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat