Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Salvador Illa informa que a partir de demà i durant dotze setmanes arribaran 350.000 dosis cada dilluns
Pel mes de maig o juny, vint milions d’espanyols estaran vacunats, segons ha informat avui a migdia el ministre de Sanitat, Salvador Illa. “De moment, en aquesta primera fase, que ha començat avui mateix, seran dos milions i mig les persones que rebran les dosis. Els ciutadans seran citats pels centres de salut segons el grup de risc a què pertanyen”, ha comunicat Illa.
Illa també ha fet saber que a partir de demà arribaran a l’Estat espanyol, i durant dotze setmanes, més de 4 milions i mig de dosis, que serviran per immunitzar els primers dos milions i mig de persones. Cada dilluns, i de manera consecutiva, arribaran 350.000 vacunes. Demà mateix serà el primer lliurament. En fases posteriors, es formalitzaran més enviaments fins que es poguin immunitzar vint milions de persones arreu de l’estat a la primavera.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors