Els altres quatre arrestats han quedat en llibertat però han de presentar-se cada dia a les dependències judicials
Ingressen a la presó biscaïna de Basauri dos dels sis detinguts a Bilbao per, presumptament, haver violat en grup una jove de 18 anys a un parc de la ciutat.
Els altres quatre arrestats han quedat en llibertat amb la condició que es presentin cada dia en dependències judicials. Els homes, d’entre 18 i 36 anys, varen ser detinguts la matinada de divendres.
La jove va acudir a un centre hospitalari i va relatar haver patit una agressió sexual en grup hores abans.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys