CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Va ser proclamada amb el 100 per cent del vots en ser l'única candidata
I a Eivissa, L’exbatlessa de la ciutat, Virginia Marí, ha estat triada com a nova presidenta del PP local. Marí va ser proclamada ahir a la nit amb el 100% dels vots favorables després de ser l’única candidata.
La nova presidenta, que substitueix Carmen Domínguez en el càrrec, ha assegurat que treballarà amb dos eixos fonamentals: gestió diària per al municipi i la recerca de la unitat del PP a Vila.
També vol fomentar el contacte directe amb els vesins.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició